Bond James Bond

Nowy James Bond 007 już w kinach wszyscy przeżywają jaki nie był lub nie jest wspaniały a jeszcze ostatnio oglądaliśmy nędzne namiastki filmu, czyli trailery . Dziś już prawie każdy lub przynajmniej połowa z nas była w kunie i można powiedzieć skromne „COŚ” na temat tego filmu . O, ile film jest dobry o tyle przygotowania do kampanii reklamowej były i są o wiele lepsze i tu oczywiście potęgi rynku. Jeden od alkoholu drugi od bąbelkowanego dodatku do taniej whysky .

Pierwszy idzie Heineken znany już chyba ze swoich ambitnych reklam, które najczęściej nie trwają kilku sekund i w większości nie pokazują potoków górskiej źródlanej wody i najlepszego Holenderskiego chmielu wraz z grupa ludzi, którzy to tworzą .


Przepiękne połączenie reklamy trzech produktów Filmu , Piwa i Piosenkarki w tym wypadku Gin Wigmore .
Kolejna reklamą, która warto zobaczyć jest reklama „Coke Zero – Unlock the 007 in you” wykonaną z niezłym rozmachem na dworcu kolejowym nie potrafię sierdzić, gdzie .

Sądząc po komentarzach ludzi na facebooku czy youtube można pomyśleć, iż film coca-coli to jakaś lipa i faktycznie sam odniosłem takie samo wrażenie niestety my mamy iść na Skyfall i pić „Coke Zero” . Reklama po za prezentowaniem nam umiejętności dźwiękonaśladowczych i biegania po schodach nie wnosi nic szczególnego do naszego życia ot reklama i tyle .

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s